Müügitingimused

 

  1.       ÜLDINE

1.1.Tingimused kehtivad www.ntrend.ee müügikeskkonna (E-pood) omaniku N-Kaubandus OÜ (Kaupmees), Laada 9, Rakvere, 44310 Eesti, registrikood 10177656, käibemaksukohuslase kood EE100457553, epood@nkaubandus.ee, ja ostu sooritanud isiku (Klient) vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2.Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.

1.3.Kaupmees võib muuta E-poe üldtingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muutustest teavitatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

1.4.Esitades tellimuse E-poes, kinnitab Klient, et on tutvunud müügitingimustega ning on nendega nõus.

 

  1.       HIND

2.1.Esitatud hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%.

2.2.Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisi käsitlemistasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis.

2.3.Sooduskoodi olemasolul arvutatakse toote allahindlus peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis.

 

  1.       TELLIMUSE VORMISTAMINE

3.1.Toode lisatakse ostukorvi peale toote ning vajadusel suuruse valimist tootelehel nupu „Lisa ostukorvi“ vajutamist.

3.2.Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada.

3.3.Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis vajutada nuppu „Vormista ost“ – klient suunatakse tellimuse vormistamise lehele. Peale vajalike andmete sisestamist suunatakse klient makseviisi valiku lehele.

3.4.Peale nupu „Kinnita tellimus“ saadab E-pood automaatselt tellimuse kinnituse koos arvega.

 

  1.       TASUMINE

4.1.Veebikeskkonnas tehtud tellimuste eest tasutakse 100% ettemaksuna.

4.2.Tellimuste eest Klient saab tasuda krediitkaardiga (Visa, MasterCard), pangalinkidega (SEB, Swedbank, Nordea, Liisi Järelmaks), PayPal keskkonnas või tasuda arve alusel ülekandega.

N-Kaubandus OÜ

EE302200221051428232   Swedbank

EE731010220222888223   SEB

EE761700017004270683  Nordea

4.3.Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas – vastava panga turvalises keskkonnas. Kaupmehel puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

4.4.Kui Klient ei ole arvet tasunud 3 kalendripäeva jooksul arvates tellimuse sooritamise hetkest, loeb N-Kaubandus OÜ seda Kliendi sooviks ostust loobuda ning tühistab tellimuse.

 

  1.       TOODETE TARNIMINE

5.1.N-Kaubandus OÜ tarnib kaupa Eestis, Lätis, Leedus, Soomes, Valgevenes, Ukrainas ja Venemaal.

5.2.Kui Klient on arve tasunud, loetakse leping jõustunuks ning tooted toimetatakse kohale Kliendi poolt tellimuses esitatud aadressil.

5.3.Kliendil on võimalik valida meelepärane kohaletoimetamise viis Eestis:

5.3.1.        DPD Eesti AS-i kulleri vahendusel Eesti Vabariigi piires – 5,90€.

5.3.2.        SmartPOST OÜ pakiautomaadi vahendusel tellimustele kuni 59.99€ – 2,70€.

5.3.3.        SmartPOST OÜ pakiautomaadi vahendusel alates 60€ – 0,00€.

5.4 Kauba saatmise kulud Lätti, Leetu, Ukrainasse, Valgevenesse ja Venemaale. Hindadele lisandub EL liikmesriikidesse saatmisel käibemaks 20% ja ülejäänud riikidesse 0%

hinnakiri-transport

 5.5 Kauba saatmisel Soome kasutatakse SMARTPOSTI. Soome saatmine maksab EUR 13 

  1.       TELLIMUSTE TÜHISTAMINE, TOODETE TAGASTAMINE

6.1.Kliendil on õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul peale kauba kättesaamist. Ilmnevad tagastuskulud tasub Klient.

6.2.Toote tagastamisest tuleb E-poodi  enne postitamist teavitada, saates info oma andmete ja ettemaksuarve numbriga aadressile epood@nkaubandus.ee

6.3.Toote tagastamise eelduseks on kasutamata toode koos kõigi etikettidega ning pakendiga.

6.4.Toote tagastamise postikulud kannab Klient.

 

  1.       KAUPMEHE POOLNE TELLIMUSE TÜHISTAMINE

7.1.Kliendi tellitud kauba puudumisel tühistab Kaupmees tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt, kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt klienti. Osalise tühistamise korral võib Kaupmees küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümber käimiseks – kas lähetada või tühistada samuti.

7.2.Tellimuse tühistamisel tagastatakse kliendile tasutud summa niipea, kui võimalik, ent mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.

 

  1.       PRETENSIOONIDE ESITAMINE

8.1.Pretensiooni esitamine toimub vastavalt VÕS § 218 lg 2.

8.2.Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel teavitage sellest koheselt Kaupmeest.

8.3.Toote tagastamise eelduseks on kliendile väljastatud arve.

8.4.Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul arvates toote tagastamisest.

8.5.Kaupmees ei vastuta toote nõuetele mittevastavuse või puuduste eest, kui:

8.5.1.        Toode on halvenenud/kahjustunud Kliendi süül;

8.5.2.        Puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel;

8.5.3.        Toode on muutunud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu.

 

  1.       MUUD TINGIMUSED

9.1.E-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid Kliendi ja tema tellimuste kohta käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandatele osapooltele.

9.2.Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Kaupmehel puudub ligipääs kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele.

9.3.Kliendi ja Kaupmehe vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kaupmees vastab Kliendi kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 15 päeva jooksul. Kokkuleppe mittesaavutamise korral on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Lääne-Viru Maakohtusse.

9.4.Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.