Meeldivad ET RU

Tagastamistingimused

TAGASTAMISe ja ümbervahetamise TINGIMUSED

Kui kaup ei sobi või ei vasta ootustele, on Teil seaduslik õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest (SmartPOSTi ja Omniva puhul teavitussõnumi saamisest paki jõudmise kohta pakiautomaati). Antud võimalus kehtib ainult Eesti piires. Palume eelnevalt läbi lugeda tagastamisega seotud nõuded:

  • Tagastatav kaup peab olema kasutamata, siltidega ja originaalpakendis. Kaup pakkige tagastamiseks korrektselt.
  • Kaubal ei tohi olla parfüümi-, pesuvahendi-, suitsu- ega muid lõhnasid. Samuti ei tohi olla kosmeetika- ega hügieenitoodete jälgi. Kauba rikkumise korral on Kaupmehel õigus tagastatud tootest keelduda.
  • Tagastus tuleb Kaupmehele toimetada viivitamata.
  • Tagasimakse sooritatakse 14 päeva jooksul arvates lepingust taganemisest samale arveldusarvele, millelt tellimuse eest tasuti.

E-poest ostetud toote tagastamiseks või ümbervahetamiseks täitke alati eelnevalt kauba tagastus- ja vahetusleht (lae alla siit). Kauba tagastamisel või ümbervahetamisel tuleb kaubale alati lisada kauba arve ja täidetud kauba tagastus- ja vahetusleht.

Tagastus- ja vahetusvõimalused

Kaupluses tagastamine

Toote tagastamine on kõigis N-Kaubandus OÜ kauplustes olenemata summast tasuta. Klient peab kaasa võtma kauplusesse tagastatava toote, kauba arve ja täidetud kauba tagastus- ja vahetuslehe.

Raha tagastatakse Kliendile kaupluses.

Kaupluste kontaktandmed:

  • N-Kaubamaja, Laada 9, Rakvere, tel 32 950 81
  • Jõhvi Kaubakeskus, Keskväljak 6, Jõhvi, tel 33 229 00
  • Astri Kaubakeskus, Tallinna mnt. 41, Narva, tel 35 602 12
  • Lõunakeskus, Ringtee 75, Tartu, tel 73 030 75
  • Eedeni keskus, Kalda tee 1c, Tartu, tel 74 225 56
  • Viljandi Centrum, Tallinna 24, tel 60 078 87

Pakiautomaadiga tagastamine

Omniva ja SmartPosti pakiautomaadiga tagastamine on Kliendi jaoks tasuta kui ostukorvi suurus oli vähemalt 60 €.

Kui ostukorvi suurus jäi alla 60 € tasub Klient kauba tagastamisega kaasnevad traspordikulud.

Kaupmees tagastab alla 60€ ostukorvi puhul Kliendile ostusummast transpordisumma võrra väiksema summa.

  • SmartPostiga saatke palun pakk:  NKaubandus OÜ, telefon 5029340, e-post: epood@nkaubandus.ee, Rakvere Kroonikeskus

 Tagastamisel kasutage uksekoodi, mis saadeti Teile paki saabumisel.

  • Omnivaga saatke pakk palun: NKaubandus OÜ, telefon 5029340, e-post: epood@nkaubandus.ee, Rakvere Turutare pakiautomaat

Tagastamisel kasutage tagastuskoodi, mis saadeti Teile paki saabumisel. 

Tagastuste pealekorje Omnivast ja SmartPostist toimub 1 kord nädalas. Kui tagastus jõuab Kaupmeheni, saadame paki kättesaamise kohta kinnituse Teie e-posti aadressile.

Ostusumma tagastatakse 14 päeva jooksul alates lepingust taganemisest samale arveldusarvele, millelt tellimuse eest tasuti.

Kaupluses vahetamine

Toote vahetamine on kõigis N-Kaubandus OÜ kauplustes olenemata summast tasuta. Klient peab kaasa võtma kauplusesse tagastatava toote, kauba arve ja täidetud kauba tagastus- ja vahetuslehe.

Pakiautomaadiga vahetamine

Esmakordne vahetus (tagasi- ja uuesti saatmine) on Kliendi jaoks tasuta kui ostukorvi suurus oli vähemalt 60 €.

Kui ostukorvi suurus jäi alla 60 € tasub Klient kauba uuesti saatmisega kaasnevad traspordikulud.

Toote vahetamisel teist korda, maksab klient vahetuse eest ise (edasi ja tagasi saatmine).

Toote vahetamiseks on Kliendil kaks võimalust (A või B):

A. Klient tagastab kauba kasutades  SmartPosti uksekoodi või Omniva tagastuskoodi. Peale kauba tagastamist sooritab Klient e-poes uue tellimuse.

Tagastatud toote eest kannab Kaupmees raha kliendile tagasi 2 tööpäeva jooksul alates tagastatava toote jõudmisest Kaupmehe lattu.

B. Kui Klient ei soovi esitada uut tellimust, informeerib ta koheselt klienditeenindust tel: 3295083 või e-mail epood@nkaubandus.ee.

Kaupmees saadab Kliendile transpordi eest arve (ostukorv alla 60 € ). Peale arve tasumist ja tagastatava toote saabumist Kaupmehe lattu,

väljastab Kaupmees kliendile uue soovitud toote.

Pretensiooni esitamisõigus

Kui kaup on kahjustustega, mida välisel vaatlusel koheselt ei tuvastatud ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei ole see, mida tellisite, palume Kaupmeest sellest koheselt e-posti teel informeerida. Tagastuskulu kannab Kaupmees, kui lisate pakile postikulu tõendava tšeki.

Toote nõuetele mittevastavuse korral on õigus pretensiooni esitada vastavalt Võlaõiguskaitseseaduse §218.

Müüja vastutab asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest ostjale. Tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.

Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, pakume toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist või raha tagastamist.

NB! Defektiga tagastatav toode peab olema puhastatud!

Kaupmees ei vastuta:

- Kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest

- Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise ja puuduliku või ebapiisava hoolduse tagajärjel

- Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral

Antud tingimused kehtivad ainult e-poest ntrend.ee ostetud kauba tagastamisel.

Kauplusest ostetud kandmata tooteid (v.a. pesu ja päevitusriided) saab 14 päeva jooksul vahetada ükskõik millise toote või kinkekaardi vastu .

Kauplusest ostetud tooteid tagasi ei osteta.

Vastame kõigile küsimustele, ettepanekutele ja probleemidele nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 2 tööpäeva jooksul. Kirjutage meile julgelt epood@nkaubandus.ee, leiame kindlasti lahenduse!

Menüü

Seaded

Meeldivaks märgitud toodete salvestamiseks loo tasuta konto.

Logi sisse