×
Klikka et näha rohkem tooteid
Tooteid ei leitud

Müügitingimused

  1.       ÜLDINE

1.1.Tingimused kehtivad www.ntrend.ee müügikeskkonna (e-pood) omaniku N-Kaubandus OÜ (Kaupmees), Laada 9, Rakvere, 44310 Eesti, registrikood 10177656, käibemaksukohuslase kood EE100457553, epood@nkaubandus.ee, ja ostu sooritanud isiku (Klient) vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2.Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.

1.3.Kaupmees võib muuta e-poe üldtingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muutustest teavitatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

1.4.Esitades tellimuse e-poes, kinnitab Klient, et on tutvunud müügitingimustega ning on nendega nõus.

 

  1.       HIND

2.1.Esitatud hinnad sisaldavad saaja riigi käibemaksu.

2.2.Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisi käsitlemistasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis.

2.3.Sooduskoodi olemasolul arvutatakse toote allahindlus peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis.

 

  1.       TELLIMUSE VORMISTAMINE

3.1.Toode lisatakse ostukorvi peale toote ning vajadusel suuruse valimist tootelehel nupu „Lisa ostukorvi“ vajutamist.

3.2.Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada.

3.3.Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis vajutada nuppu „Jätka ostu vormistamisega“ – klient suunatakse tellimuse vormistamise lehele. Klient peab sisestama vajalikus andmed, valima makseviisi ning valima "Kinnita tellimus".

3.4.Peale nupu „Kinnita tellimus“ saadab e-pood automaatselt tellimuse kinnituse koos arvega Kliendi e-mailile.

 

  1.       TASUMINE

4.1.Veebikeskkonnas tehtud tellimuste eest tasutakse 100% ettemaksuna.

4.2.Tellimuste eest saab Klient tasuda:

• krediitkaardiga (Visa, MasterCard, ApplePay, GooglePay

• pangalinkidega (SEB, Swedbank, Luminor, LHV, COOP, ESTO JA MODENA järelmaks)

4.3.Tasumine toimub väljaspool e-poodi– vastava panga turvalises keskkonnas. Kaupmehel puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

4.4.Kui Klient ei ole arvet tasunud 3 kalendripäeva jooksul arvates tellimuse sooritamise hetkest, loeb N-Kaubandus OÜ seda Kliendi sooviks ostust loobuda ning tühistab tellimuse.

 

  1.       TELLIMUSTE TÜHISTAMINE, TOODETE TAGASTAMINE

5.1.Kliendil on õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul peale kauba kättesaamist. Ilmnevad tagastuskulud tasub Klient.

5.2.Toote tagastamisest tuleb e-poodi  enne postitamist teavitada, saates info oma andmete ja ettemaksuarve numbriga aadressile epood@nkaubandus.ee

5.3.Toote tagastamise eelduseks on kasutamata toode koos kõigi etikettidega ning pakendiga.

5.4.Toote tagastamise postikulud kannab Klient.

 

  1.       KAUPMEHE POOLNE TELLIMUSE TÜHISTAMINE

6.1.Kliendi tellitud kauba puudumisel tühistab Kaupmees tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt, kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt klienti. Osalise tühistamise korral võib Kaupmees küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümber käimiseks – kas lähetada või tühistada samuti.

6.2.Tellimuse tühistamisel tagastatakse kliendile tasutud summa tavajuhul 2 tööpäevaga, kuid mitte hiljem kui 14 tööpäeva jooksul.

 

  1.       PRETENSIOONIDE ESITAMINE

7.1.Pretensiooni esitamine toimub vastavalt VÕS § 218 lg 2.

7.2.Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel teavitage sellest koheselt Kaupmeest.

7.3.Toote tagastamise eelduseks on kliendile väljastatud arve.

7.4.Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul arvates toote tagastamisest.

7.5.Kaupmees ei vastuta toote nõuetele mittevastavuse või puuduste eest, kui:

7.5.1.        Toode on halvenenud/kahjustunud Kliendi süül;

7.5.2.        Puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel;

7.5.3.        Toode on muutunud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu.

 

  1.       PAKENDITE TAGASTAMINE

8.1.Kooskõlas pakendiseaduse § 20 lg 3 on pakendiettevõtja, kes müüb pakendatud kaupa ning kasutab selle kättetoimetamiseks postiteenust või muud majandus- või kutsetegevuses tegutsevat kauba üleandjat (nt pakiautomaati, postimüügiga tegelevat kullerit, toidu- või poekullerit), on kohustatud lõppkasutajat ja tarbijat informeerima tasuta pakendite ja pakendijäätmete tagastamise kohast. Antud nõude täitmiseks palume lõppkasutajat ja tarbijat külastada järgnevat kodulehte, kus on toodud jäätmejaamade asukohad: www.kuhuviia.ee

  1.       MUUD TINGIMUSED

9.1.E-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid Kliendi ja tema tellimuste kohta käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandatele osapooltele.

9.2.Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Kaupmehel puudub ligipääs kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele.

9.3.Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile epood@nkaubandus.ee või helistada telefonil: +3723295083. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.  Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

9.4.Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.

Menüü

Seaded

Meeldivaks märgitud toodete salvestamiseks loo tasuta konto.

Logi sisse